Hoe maak je een e-mail handtekening in outlook?

Grab a Web heeft een e-mail handtekening opgemaakt, maar nu moet je deze nog toevoegen aan outlook. Hoe je dat doet lees je hieronder.

Hoe maak je een e-mail handtekening in outlook?

  • Open een nieuw bericht (start)
  • Ga naar handtekeningen
  • Geef je handtekening een naam en klik op OK

Stel je standaard handtekening in door:

  • E-mailaccount: selecteer het mailadres waar je deze nieuwe handtekening aan wilt koppelen
  • Nieuwe berichten: Selecteer hier de naam van je nieuwe handtekening
  • Antwoorden en doorgestuurde berichten: Selecteer hier de naam van je nieuwe handtekening
  • Handtekening bewerken: Selecteer & Kopieer de handtekening die Grab a Web voor je heeft opgemaakt en plak deze in het grote veld
    of  typ in het vak de tekst die je in de handtekening wilt opnemen.
  • Klik op OK

Persoonlijk e-mailpapier

Ga terug naar de handtekening en klik op het tabblad persoonlijk e-mailpapier

Klik op lettertype bij Nieuwe e-mailberichten en stel deze naar wens in.
Hebben wij je handtekening gemaakt? Vraag dan aan Grab a Web welk lettertype en tekstkleur je moet instellen.
TIP: gebruik een gangbaar font, want het lettertype wordt aangepast bij de ontvanger wanneer deze het font niet heeft.

Tekstkleur aanpassen

Klik in het tabblad hierboven op het pijltje naast ‘Tekskleur’ en klik op ‘Meer kleuren’
Geef je kleurnummer in door de RGB kleuren aan te passen of door de hexidecimaal code in te vullen, die wij hebben aangeleverd.
Klik op OK

Herhaal deze stappen bij ‘Berichten antwoorden en doorsturen’ en bij ‘Berichten zonder opmaak opstellen en lezen’.
Klik op OK